Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Barn & Ungdom Ungdom How to - redde verden

    How to - redde verden

    How to - redde verden

    How to - redde verden (og hvor du kan gjøre det)

    Forfatter Gyldendal

    På lager - sendes nå ( 4 stk. )

    269,- Nå 235,-

    ISBN:

    9788205422117

    Forlag:

    Gyldendal

    Trykkeår:

    2013

    Utgitt:

    2013

    Utgave:

    1

    Sider:

    157

    Vekt:

    367 gr

    Alder:

    12-16

    How to - redde verden
    Gyldendal
    9788205422117

    Forlagets omtale:

    En inspirasjonsbok for ungdommer som vil engasjere seg. Denne boka forteller om alle mulighetene som finnes for å delta og vise sitt engasjement ? enten man vil jobbe alene, i organisasjoner eller politiske partier. ? Målgruppe: fra 12 år? Intervjuer med unge engasjerte, fakta om organisasjoner, LES MER tips og råd om hvor man kan henvende seg Forfatteren Mariann Youmans står bak fire kritikerroste faktabøker for ungdom:.Rett & Slett. Rettighetsboka for deg under 18, .Helt hyper? ADHD, ADD, ABC, Norsk! Multikultur på sitt beste og Fjortis. Alt du lurer på. Varemerket hennes er tett kontakt med målgruppen. Hun lar ungdom komme til orde og kombinerer det med faktastoff og intervjuer med fagfolk. LES MINDRE Forlagets omtale En inspirasjonsbok for ungdommer som vil engasjere seg. Denne boka forteller om alle mulighetene som finnes for å delta og vise sitt engasjement ? enten man vil jobbe alene, i organisasjoner eller politiske partier. ? Målgruppe: fra 12 år? Intervjuer med unge engasjerte, fakta om organisasjoner, tips og råd om hvor man kan henvende seg Forfatteren Mariann Youmans står bak fire kritikerroste faktabøker for ungdom:.Rett & Slett. Rettighetsboka for deg under 18, .Helt hyper? ADHD, ADD, ABC, Norsk! Multikultur på sitt beste og Fjortis. Alt du lurer på. Varemerket hennes er tett kontakt med målgruppen. Hun lar ungdom komme til orde og kombinerer det med faktastoff og intervjuer med fagfolk.