Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Skjønnlitteratur Noveller, lyrikk og drama Yvonne, prinsesse av Burgund ; Vigsla ; Operette

    Yvonne, prinsesse av Burgund ; Vigsla ; Operette

    Yvonne, prinsesse av Burgund ; Vigsla ; Operette

    Yvonne, prinsesse av Burgund ; Vigsla ; Operette

    Forfatter Samlaget

    (Knut Andreas Grimstad - Oversetter)

    Samlaget

    (Halldis Moren Vesaas - Oversetter)

    Samlaget

    Levering 2-6 dager

    359,-

    ISBN:

    9788252175998

    Forlag:

    Samlaget

    Trykkeår:

    2012

    Utgitt:

    2012

    Utgave:

    1

    Sider:

    535

    Vekt:

    544 gr

    Alder:

    Voksen

    Yvonne, prinsesse av Burgund ; Vigsla ; Operette
    Samlaget
    9788252175998

    Forlagets omtale:

    Witold Gombrowicz er rekna som ein av det tjuande århundrets viktigaste forfattarar. Teaterstykka er briljante; språket er sprelsk, scenene dynamiske og hovudpersonane manipulatorar. Handlinga og utviklinga av idear er som oftast gestalta i konfliktar, kampar eller skuggekampar. I tillegg er det LES MER slåande korleis "det pinlege" blir nytta dramaturgisk: eit etikettebrot, feil klede, ein upassande lyd, feil svar eller ikkje noko svar i det heile fører til absurde situasjonar som publikum identifiserer seg med. Her oppstår den menneskelege identiteten i ein vekselreaksjon som samspel eller motspel, som jo er skodespelaren sitt nøkkelord. For Gombrowicz betyr det å vere menneske å spele eit menneske. Denne innsikta gjer han til ein høgst aktuell dramatikar. LES MINDRE Forlagets omtale Witold Gombrowicz er rekna som ein av det tjuande århundrets viktigaste forfattarar. Teaterstykka er briljante; språket er sprelsk, scenene dynamiske og hovudpersonane manipulatorar. Handlinga og utviklinga av idear er som oftast gestalta i konfliktar, kampar eller skuggekampar. I tillegg er det slåande korleis "det pinlege" blir nytta dramaturgisk: eit etikettebrot, feil klede, ein upassande lyd, feil svar eller ikkje noko svar i det heile fører til absurde situasjonar som publikum identifiserer seg med. Her oppstår den menneskelege identiteten i ein vekselreaksjon som samspel eller motspel, som jo er skodespelaren sitt nøkkelord. For Gombrowicz betyr det å vere menneske å spele eit menneske. Denne innsikta gjer han til ein høgst aktuell dramatikar.