Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Skolebøker Videregående Service og kundebehandling

    Service og kundebehandling

    Service og kundebehandling

    Service og kundebehandling (i logistikk og transport)

    Forfatter Vett og viten

    (Christina C. Grys - Forfatter)

    Vett og viten

    Levering 2-6 dager

    298,-

    ISBN:

    9788241204111

    Forlag:

    Vett og viten

    Trykkeår:

    2001

    Utgitt:

    2001

    Utgave:

    1

    Sider:

    128

    Vekt:

    320 gr

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Service og kundebehandling
    Vett og viten
    9788241204111

    Haugenboks omtale:

    Boken tar for seg følgende temaer: hva service er, kunderelasjoner og gjenkjøp, mellommenneskelig kommunikasjon, logistikk, organisasjon og service. Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på ser LES MER vice. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling. Med litteraturliste og register. LES MINDRE Haugenboks omtale Boken tar for seg følgende temaer: hva service er, kunderelasjoner og gjenkjøp, mellommenneskelig kommunikasjon, logistikk, organisasjon og service. Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling. Med litteraturliste og register.

    Forlagets omtale:

    Service og kundebehandling I logistikk og transport Boken tar for seg følgende temaer: Hva er service? Kunderelasjoner og gjenkjøp Mellommenneskelig kommunikasjon Logistikk . veien til service Organisasjon og service Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Hvis servicen ikke er LES MER som den skal, merkes det fort på kundene. Å lære seg å forstå kundene bedre fører til gode kunderelasjoner, fornøyde kunder og større kundelojalitet. Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling. LES MINDRE Forlagets omtale Service og kundebehandling I logistikk og transport Boken tar for seg følgende temaer: Hva er service? Kunderelasjoner og gjenkjøp Mellommenneskelig kommunikasjon Logistikk . veien til service Organisasjon og service Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Hvis servicen ikke er som den skal, merkes det fort på kundene. Å lære seg å forstå kundene bedre fører til gode kunderelasjoner, fornøyde kunder og større kundelojalitet. Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling.