Hvorfor registrere deg?
Haugenbok.no› Skolebøker› Videregående› Service og kundebehandling
(Christina C. Grys - Forfatter)
Levering 2-6 dager
298,-
ISBN: |
9788241204111 |
Forlag: |
Vett & viten |
Trykkeår: |
2001 |
Utgitt: |
2001 |
Utgave: |
1 |
Sider: |
128 |
Vekt: |
320 gr |
Språk: |
Nynorsk og Bokmål |
Service og kundebehandling I logistikk og transport Boken tar for seg følgende temaer: Hva er service? Kunderelasjoner og gjenkjøp Mellommenneskelig kommunikasjon Logistikk . veien til service Organisasjon og service Service er et begrep som går som en rød tråd gjennom boken. Hvis servicen ikke er … LES MER som den skal, merkes det fort på kundene. Å lære seg å forstå kundene bedre fører til gode kunderelasjoner, fornøyde kunder og større kundelojalitet. Boken er velegnet som støttelitteratur i bedrifter og servicevirksomheter som satser på service. Boken dekker pensum i faget Service og kundebehandling linje for driftsteknikk, fordypningsområde Logistikk og transport på teknisk fagskole. Målsetningen er å gi studentene forståelse for hva det er å yte god service ut fra gjeldende retningslinjer for kundebehandling. LES MINDRE
Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!