Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Skolebøker Videregående Visjon 2

Visjon 2

Visjon 2

Visjon 2 (markedsføring og ledelse, markedsføring og ledelse 2 vg3 studieforberedende program)

Forfatter Cappelen Damm

(Per E. Nørgaard - Forfatter)

Cappelen Damm

Levering 2-6 dager

710,-

ISBN:

9788202369439

Forlag:

Cappelen Damm

Trykkeår:

2016

Utgitt:

2012

Utgave:

2

Sider:

340

Vekt:

866 gr

Serie:

Visjon

Visjon 2
Cappelen Damm
9788202369439

Forlagets omtale:

Visjon er et læreverk som legger vekt på en systematisk og praktisk formidling av faget. Eksempler, oppgaver, illustrasjoner av teoretiske modeller, klare mål for elevene og strukturert innhold er stikkord for Visjon. Læreverket er fullt av eksempler som en guide til teorien. Markedsføring er et LES MER systematisk fag, derfor er markedsplanleggingsmodellen sentral i Visjon 2 og knytter delene av faget sammen. Bla i boka, se lenke under forsidebildet over. Fokus på læring! Elevene lærer faget best når de løser oppgaver i kombinasjon med å lese stoffet. I bøkene er det både kontrollspørsmål og en samling mindre oppgaver, og hvert kapittel begynner med «Dette skal du kunne» som refererer til kompetansemålene. Men det er særlig de praktiske oppgavene (caser) på nettstedet som er viktig. Her får elevene hjelp til å løse oppgavene og god trening til eksamen. Elevnettsted med omfattende innhold Nettstedet krever lisens og innlogging, men har også et omfattende innhold: En omfattende søkbar begrepsbank som er illustrert med modeller og illustrasjoner, interaktive oppgaver til hvert kapittel, sammendrag av kapitlene, lydbokfiler av tekstene i læreboka og nyheter i faget. Case-oppgavene trener elevene til eksamen, og lærere bekrefter at elevene får bedre karakterer etter at de systematisk har trent på å besvare oppgaver gjennom dette nettstedet. Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år, slik får elevene på Vg3 tilgang til stoffet på Vg2 og sine egne besvarelser når de leser til eksamen. Lærernettsted med nyttige ressurser Lærenettstedet krever lisens og innlogging. Læreren får tilgang til løsningsforslag til casene og oppgavene i boka. Et eget system gir tilgang til elevenes oppgavebesvarelser og mulighet for individuell oppfølging. Her er powerpointpresentasjoner, oppgaver til aktivitet i timen, forslag til undervisningsopplegg og egne bilde-, video- og lenkebanker. Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år. Visjon 1 Del 1: Markedsføring, markeder og psykologi Del 2: Systematisk markedsføring Del 3: Markedskommunikasjon Del 4: Organisasjon og ledelse Visjon 2 Del 1 Markedsføring i teori og praksis, overordnede mål og strategier Del 2 Situasjonsanalyse og markedsinformasjon Del 3 Konkurransemidlene Del 4 Personalutvikling og ledelse / bærekraftig forretningsdrift LES MINDRE Forlagets omtale Visjon er et læreverk som legger vekt på en systematisk og praktisk formidling av faget. Eksempler, oppgaver, illustrasjoner av teoretiske modeller, klare mål for elevene og strukturert innhold er stikkord for Visjon. Læreverket er fullt av eksempler som en guide til teorien. Markedsføring er et systematisk fag, derfor er markedsplanleggingsmodellen sentral i Visjon 2 og knytter delene av faget sammen. Bla i boka, se lenke under forsidebildet over. Fokus på læring! Elevene lærer faget best når de løser oppgaver i kombinasjon med å lese stoffet. I bøkene er det både kontrollspørsmål og en samling mindre oppgaver, og hvert kapittel begynner med «Dette skal du kunne» som refererer til kompetansemålene. Men det er særlig de praktiske oppgavene (caser) på nettstedet som er viktig. Her får elevene hjelp til å løse oppgavene og god trening til eksamen. Elevnettsted med omfattende innhold Nettstedet krever lisens og innlogging, men har også et omfattende innhold: En omfattende søkbar begrepsbank som er illustrert med modeller og illustrasjoner, interaktive oppgaver til hvert kapittel, sammendrag av kapitlene, lydbokfiler av tekstene i læreboka og nyheter i faget. Case-oppgavene trener elevene til eksamen, og lærere bekrefter at elevene får bedre karakterer etter at de systematisk har trent på å besvare oppgaver gjennom dette nettstedet. Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år, slik får elevene på Vg3 tilgang til stoffet på Vg2 og sine egne besvarelser når de leser til eksamen. Lærernettsted med nyttige ressurser Lærenettstedet krever lisens og innlogging. Læreren får tilgang til løsningsforslag til casene og oppgavene i boka. Et eget system gir tilgang til elevenes oppgavebesvarelser og mulighet for individuell oppfølging. Her er powerpointpresentasjoner, oppgaver til aktivitet i timen, forslag til undervisningsopplegg og egne bilde-, video- og lenkebanker. Lisensen gir tilgang til både Visjon 1 og 2 per år. Visjon 1 Del 1: Markedsføring, markeder og psykologi Del 2: Systematisk markedsføring Del 3: Markedskommunikasjon Del 4: Organisasjon og ledelse Visjon 2 Del 1 Markedsføring i teori og praksis, overordnede mål og strategier Del 2 Situasjonsanalyse og markedsinformasjon Del 3 Konkurransemidlene Del 4 Personalutvikling og ledelse / bærekraftig forretningsdrift

Alternative utgaver
Visjon 2, markedsføring og ledelse 2 Per E. Nørgaard
Forventes i salg 01.04.2018
Heftet, Bokmål
710,-
Kjøp

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.