Abel 2a - matematikk for grunnskulen | Gunvor Sønnesyn | 9788275224796 - Haugenbok.no
Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Abel 2a

Abel 2a

Abel 2a (matematikk for grunnskulen)

Forfatter Tell forl.

Levering 2-6 dager

110,-

ISBN:

9788275224796

Forlag:

Tell forl.

Trykkeår:

2015

Utgitt:

2015

Utgave:

1

Sider:

127

Vekt:

462 gr

Serie:

Abel 1-4

Abel 2a
Tell forl.
9788275224796

Forlagets omtale:

Abel er et matematikkverk for 1.-4.-klasse. Verket vil bestå av følgende komponenter: Grunnbok a og b samt et oppgavehefte på alle trinn. I tillegg kommer digitale utgaver for elektronisk tavle. Komponentene for 1. og 2. trinn ferdigstilles i løpet av 2014/2015. Verket tar utgangspunkt i LES MER begrepsundervisningsmetoden. Eleven får systematisk trening i å arbeide med viktige begreper og symboler, tall og antall, tallrekker og former og størrelser. Verket har oppgaver på flere nivå. ABEL knytter kunnskap om læring, begrepsdanning og matematisk forståelse/kompetanse opp mot hovedområdene i læreplanen. Metoden egner seg spesielt godt i klasserom i klasserom med barn fra ulik språk- og kulturbakgrunn. Forfatteren, Gunvor Sønnesyn, har arbeidet med begynneropplæring i matematikk, begrepstrening og PASS intelligens teori i en lengre periode. Hun er mye brukt foreleser i inn og utland og jobber som daglig som seniorrådgiver i Pedverket kompetanse. LES MINDRE Forlagets omtale Abel er et matematikkverk for 1.-4.-klasse. Verket vil bestå av følgende komponenter: Grunnbok a og b samt et oppgavehefte på alle trinn. I tillegg kommer digitale utgaver for elektronisk tavle. Komponentene for 1. og 2. trinn ferdigstilles i løpet av 2014/2015. Verket tar utgangspunkt i begrepsundervisningsmetoden. Eleven får systematisk trening i å arbeide med viktige begreper og symboler, tall og antall, tallrekker og former og størrelser. Verket har oppgaver på flere nivå. ABEL knytter kunnskap om læring, begrepsdanning og matematisk forståelse/kompetanse opp mot hovedområdene i læreplanen. Metoden egner seg spesielt godt i klasserom i klasserom med barn fra ulik språk- og kulturbakgrunn. Forfatteren, Gunvor Sønnesyn, har arbeidet med begynneropplæring i matematikk, begrepstrening og PASS intelligens teori i en lengre periode. Hun er mye brukt foreleser i inn og utland og jobber som daglig som seniorrådgiver i Pedverket kompetanse.

Alternative utgaver