Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Skolebøker Ungdomstrinn 8-10 klasse Fra saga til CD

    Fra saga til CD

    Fra saga til CD

    Fra saga til CD (ressursperm for læreren 9A og 9B, norsk for ungdomstrinnet)

    Forfatter Fag og kultur

    (Per Lien - Forfatter)

    Fag og kultur

    (Anders Thorvik - Illustratør)

    Fag og kultur

    Levering 2-6 dager

    265,-

    ISBN:

    9788211007773

    Forlag:

    Fag og kultur

    Trykkeår:

    2007

    Utgitt:

    2007

    Utgave:

    1

    Sider:

    288

    Vekt:

    343 gr

    Serie:

    Fra saga til CD. Norsk for ungdomstrinnet

    Språk:

    Bokmål og Nynorsk

    Fra saga til CD
    Fag og kultur
    9788211007773

    Forlagets omtale:

    Fra saga til CD foreligger i ny utgave til Kunnskapsløftet. Den nye utgaven har en mengde nytt tekstmateriale og lydstoff, og har blitt et nytt og friskt verk i tråd med den nye læreplanen. De ulike tidsepokene blir presentert på en helhetlig og oversiktlig måte ved at språk, litteratur, musikk, LES MER kunst og kultur settes i sammenheng. Verket legger stor vekt på grunnleggende ferdigheter. Hvert trinn har egen ressursperm. Ressurspermen består av fire deler: Pedagogisk plattform - læringssyn, Didaktiske perspektiver, Kommentardel og Kopieringsoriginaler. LES MINDRE Forlagets omtale Fra saga til CD foreligger i ny utgave til Kunnskapsløftet. Den nye utgaven har en mengde nytt tekstmateriale og lydstoff, og har blitt et nytt og friskt verk i tråd med den nye læreplanen. De ulike tidsepokene blir presentert på en helhetlig og oversiktlig måte ved at språk, litteratur, musikk, kunst og kultur settes i sammenheng. Verket legger stor vekt på grunnleggende ferdigheter. Hvert trinn har egen ressursperm. Ressurspermen består av fire deler: Pedagogisk plattform - læringssyn, Didaktiske perspektiver, Kommentardel og Kopieringsoriginaler.