Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Skolebøker Småskolen 1-4 klasse IKT-boken 3

    IKT-boken 3

    IKT-boken 3

    IKT-boken 3 (lærerveiledning)

    Forfatter Tell forl.

    (Kristina Johnsdatter Andreasen - Forfatter)

    Tell forl.

    (Vibeke Korsnes - Illustratør)

    Tell forl.

    Levering 2-6 dager

    115,-

    ISBN:

    9788275224161

    Forlag:

    Tell forl.

    Trykkeår:

    2011

    Utgitt:

    2011

    Utgave:

    1

    Sider:

    32

    Vekt:

    196 gr

    Serie:

    IKT-boken

    IKT-boken 3
    Tell forl.
    9788275224161

    Haugenboks omtale:

    Lærerveiledningen gir en gjennomgang av aktivitetene fra elevboka, samt framgangsmåter og tips til gjennomføring. Heftet er gjennomhullet og klart til å settes inn i perm. Haugenboks omtale Lærerveiledningen gir en gjennomgang av aktivitetene fra elevboka, samt framgangsmåter og tips til gjennomføring. Heftet er gjennomhullet og klart til å settes inn i perm.

    Forlagets omtale:

    IKT-boken 3 Lærerveiledning er en videreføring av IKT-boken 1 og 2. Læreboksereien er beregnet brukt i småskolen og tar sikte på å gi eleven en grundig og systematisk innføring i bruk av digitale verktøy. Lærerveiledning gir en grundig innføring i bokens temaer: Internett, Photo Story, formatering LES MER i Word og bruk av digitalt kamera. Læreren blir oppmuntret til å utforske sin egen kompetanse, før man setter i gang med undervisningen. LES MINDRE Forlagets omtale IKT-boken 3 Lærerveiledning er en videreføring av IKT-boken 1 og 2. Læreboksereien er beregnet brukt i småskolen og tar sikte på å gi eleven en grundig og systematisk innføring i bruk av digitale verktøy. Lærerveiledning gir en grundig innføring i bokens temaer: Internett, Photo Story, formatering i Word og bruk av digitalt kamera. Læreren blir oppmuntret til å utforske sin egen kompetanse, før man setter i gang med undervisningen.