Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Skolebøker Ungdomstrinn 8-10 klasse Innføring i læringsstrategier for ungdom

Innføring i læringsstrategier for ungdom

Innføring i læringsstrategier for ungdom

Innføring i læringsstrategier for ungdom

Forfatter Høyskoleforl.

Levering 2-6 dager

229,-

ISBN:

9788276347067

Forlag:

Høyskoleforl.

Trykkeår:

2009

Utgitt:

2009

Utgave:

1

Sider:

142

Vekt:

307 gr

Serie:

Veier til kunnskap

Innføring i læringsstrategier for ungdom
Høyskoleforl.
9788276347067

Forlagets omtale:

En læringsstrategi er en måte å arbeide med lærestoff på, et verktøy for å hente ut det viktigste innholdet i en tekst. Innføring i læringsstrategier for ungdom er ei håndbok som vil gi deg hjelp til å bruke gode læringsstrategier når du arbeider med fagstoff. Her får du trening i å bruke LES MER forskjellige læringsstrategier i møte med tekster. Boka gir deg blant annet veiledning i hvordan du kan arbeide strategisk før du begynner å lese en tekst, mens du arbeider med en tekst, og etter at du er ferdig med teksten/emnet. Målet er at du skal lære å lære. Boka er delt i to hoveddeler: En innføringsdel der én og én læringsstrategi blir forklart og mange vist med eksempler. Til hver læringsstrategi er det oppgaver. En tekstdel som består av lesetekster med ulik vanskegrad og ulike temaer. De passer til oppgavene, men skal bare brukes dersom det er vanskelig å finne passende øvingstekster i lærebøkene du bruker til daglig eller på Internett. LES MINDRE Forlagets omtale En læringsstrategi er en måte å arbeide med lærestoff på, et verktøy for å hente ut det viktigste innholdet i en tekst. Innføring i læringsstrategier for ungdom er ei håndbok som vil gi deg hjelp til å bruke gode læringsstrategier når du arbeider med fagstoff. Her får du trening i å bruke forskjellige læringsstrategier i møte med tekster. Boka gir deg blant annet veiledning i hvordan du kan arbeide strategisk før du begynner å lese en tekst, mens du arbeider med en tekst, og etter at du er ferdig med teksten/emnet. Målet er at du skal lære å lære. Boka er delt i to hoveddeler: En innføringsdel der én og én læringsstrategi blir forklart og mange vist med eksempler. Til hver læringsstrategi er det oppgaver. En tekstdel som består av lesetekster med ulik vanskegrad og ulike temaer. De passer til oppgavene, men skal bare brukes dersom det er vanskelig å finne passende øvingstekster i lærebøkene du bruker til daglig eller på Internett.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.