Bok
Forfatter
Emner
Omtaler
0

     

    Ny kunde? Registrer deg her!

    Hvorfor registrere deg?

    • Raskere utsjekk
    • Se logg over tidligere kjøp
    • Motta gode tilbud og anbefalinger
    Registrer deg her
    Velg kundetype:
    E-post:

    Haugenbok.no Skolebøker Småskolen 1-4 klasse Matematikk

    Matematikk

    Matematikk

    Matematikk (grunnbok 2B)

    Forfatter Barentsforl.

    (Ekaterina Ivanovskaya - Forfatter)

    Barentsforl.

    (Svetlana Kormishina - Forfatter)

    Barentsforl.

    (Natalia Fomina - Illustratør)

    Barentsforl.

    (Natasha Blank - Oversetter)

    Barentsforl.

    (Kjersti Melhus - Oversetter)

    Barentsforl.

    Levering 2-12 dager

    164,-

    ISBN:

    9788292562321

    Forlag:

    Barentsforl.

    Trykkeår:

    2015

    Utgitt:

    2015

    Utgave:

    1

    Sider:

    136

    Serie:

    Matematikk

    Matematikk
    Barentsforl.
    9788292562321

    Forlagets omtale:

    Matematikk 1-4 er et gjennomarbeidet læreverk som gir gode muligheter for å skape en dialogbasert undervisning som er spennende og lærerik både for elever og lærere. Det bygger på Lev Vygotskys syn på utvikling, læring og undervisning. Leonid Zankov videreutviklet denne teorien og utarbeidet en LES MER undervisningsmodell til bruk i praksis. Læreverket legger opp til at matematikken skapes gjennom et samspill mellom lærer og elever. Det legges stor vekt på elevenes ideer og tenkemåter og at elevene skal lære å lære. Elevene får en grundig begrepsopplæring og lærer ulike strategier. Grunnbøkene har varierte og rike oppgaver og en god progresjon. De er ikke temabaserte - elevene jobber parallelt med ulike tema gjennom hele skoleåret. På denne måten foregår repetisjon samtidig som man lærer nytt stoff. Det kommer tydelig fram hva som er et minimum av lærestoffet. LES MINDRE Forlagets omtale Matematikk 1-4 er et gjennomarbeidet læreverk som gir gode muligheter for å skape en dialogbasert undervisning som er spennende og lærerik både for elever og lærere. Det bygger på Lev Vygotskys syn på utvikling, læring og undervisning. Leonid Zankov videreutviklet denne teorien og utarbeidet en undervisningsmodell til bruk i praksis. Læreverket legger opp til at matematikken skapes gjennom et samspill mellom lærer og elever. Det legges stor vekt på elevenes ideer og tenkemåter og at elevene skal lære å lære. Elevene får en grundig begrepsopplæring og lærer ulike strategier. Grunnbøkene har varierte og rike oppgaver og en god progresjon. De er ikke temabaserte - elevene jobber parallelt med ulike tema gjennom hele skoleåret. På denne måten foregår repetisjon samtidig som man lærer nytt stoff. Det kommer tydelig fram hva som er et minimum av lærestoffet.