Ny kunde? Registrer deg her!

Hvorfor registrere deg?

  • Raskere utsjekk
  • Se logg over tidligere kjøp
  • Motta gode tilbud og anbefalinger
Registrer deg her
Velg kundetype:
E-post:

Haugenbok.no Skolebøker Videregående Etablererkunnskap 1

Etablererkunnskap 1

Etablererkunnskap 1

Etablererkunnskap 1

Forfatter Fagbokforl.

Levering 2-6 dager

305,-

ISBN:

9788276744026

Forlag:

Fagbokforl.

Trykkeår:

2003

Utgitt:

2003

Utgave:

1

Sider:

179

Vekt:

377 gr

Serie:

Etablererkunnskap 1 og 2

Språk:

Nynorsk og Bokmål

Etablererkunnskap 1
Fagbokforl.
9788276744026

Forlagets omtale:

Er du på leting etter drømmejobben din? Å kunne jobbe med noe du liker? Den beste og raskeste veien til drømmejobben er å skape den selv. Denne boka viser deg veien du må gå for å etablere din egen bedrift, helt fra den første gode ideen. Den beskriver hvordan du formulerer og vurderer en LES MER forretningsidé, og hvordan du utarbeider en forretningsplan i den hensikt å kunne realisere ideen. Boka viser deg også hvordan du utformer og gjennomfører en situasjonsanalyse og en markedsanalyse, hvordan du kan lage et opplegg for utvikling av et produkt, og hvordan du kan sette opp og gjennomføre en markedsplan og en markedsføringsplan. Til sist får du en innføring i økonomi knyttet til etablering av en bedrift. Underveis får du god hjelp av Oda og Henrik, to ungdommer som vi følger gjennom boka, og som etablerer sin egen bedrift, basert på en nyskapende idé: "Digital Sherpa". Torunn Linneberg er Master of Science fra Norges Landbrukshøgskole med påbygning i markedsføring fra Norges Markedshøyskole/BI og etnologi. Hun har arbeidet innenfor områdene eksport, markedsføring, kommunikasjon og produkt- og konseptutvikling. For tiden arbeider hun med innovasjon og veileder unge gründere som inkubatorleder ved Kunnskapsparken Hedmark AS. LES MINDRE Forlagets omtale Er du på leting etter drømmejobben din? Å kunne jobbe med noe du liker? Den beste og raskeste veien til drømmejobben er å skape den selv. Denne boka viser deg veien du må gå for å etablere din egen bedrift, helt fra den første gode ideen. Den beskriver hvordan du formulerer og vurderer en forretningsidé, og hvordan du utarbeider en forretningsplan i den hensikt å kunne realisere ideen. Boka viser deg også hvordan du utformer og gjennomfører en situasjonsanalyse og en markedsanalyse, hvordan du kan lage et opplegg for utvikling av et produkt, og hvordan du kan sette opp og gjennomføre en markedsplan og en markedsføringsplan. Til sist får du en innføring i økonomi knyttet til etablering av en bedrift. Underveis får du god hjelp av Oda og Henrik, to ungdommer som vi følger gjennom boka, og som etablerer sin egen bedrift, basert på en nyskapende idé: "Digital Sherpa". Torunn Linneberg er Master of Science fra Norges Landbrukshøgskole med påbygning i markedsføring fra Norges Markedshøyskole/BI og etnologi. Hun har arbeidet innenfor områdene eksport, markedsføring, kommunikasjon og produkt- og konseptutvikling. For tiden arbeider hun med innovasjon og veileder unge gründere som inkubatorleder ved Kunnskapsparken Hedmark AS.

Gå ikke glipp av nyheter og gode tilbud. Meld deg på vårt nyhetsbrev og hold deg oppdatert!

Noe gikk galt, vennligst prøv igjen senere.
Suksess! Du er nå meldt på nyhetsbrevet
Du er allerede mottaker av nyhetsbrevet vårt.