I denne boken viser vi hvordan du kan utvikle kropps- og bevegelsesbevissthet, stabilitet i leddene, god holdning og en balansert muskulatur ved å kombinere balløvelser med pilatesprinsipper. Boken er på kun 64 sider og er beregnet på at selv en nybegynner raskt kan lære å mestre treningsballen. Den er skrevet og utarbeidet av de profesjonelle pilatesinstruktørene og tidligere danserne Jennifer Pohl og Rodney Searle. Her finner du også en innføring i pilates og pilatesprisippene, et kort oppslag om hensikten og fordelen med hver enkelt øvelse, trinn for trinn-instrukser samt informative fargefotografier og eksperttips. Med denne boken blir det enkelt å lære øvelsene og sette dem sammen til et program som passer for nettopp deg så er du snart på vei mot en velutviklet, smidigere og sprekere kropp.
Les mer
Undertittel på omslaget: Din personlige treningsguide

Produktdetaljer

ISBN
9788251697040
Publisert
2017
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Vigmostad Bjørke
Vekt
261 gr
Høyde
225 mm
Bredde
165 mm
Dybde
11 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
64

Oversetter