IKKE KONKURRER MED RIVALENE - GJØR DEM OVERFLØDIGE! De nye vinnerstrategiene går ut på å gjøre bedriften din unik på markedet og å fokusere på kreativitet og nye ideer. Denne boken lærer deg hvordan. Forfatterne fremhever seks prinsipper for hvordan du som leder av en bedrift kan omforme markedsgrensene, fokusere på det store bildet, nå utover den eksisterende etterspørselen, gjøre alt i strategisk riktig rekkefølge, overvinne hindre i organisasjonen og bygge gjennomføringen inn i strategien. Denne internasjonale bestselgeren snur opp ned på den tradisjonelle tenkningen om vellykkede strategier. «Et must for både ledere og økonomistudenter» Carlos Ghosn, konsernsjef og adm. dir. i Nissan Motor Co., Ltd.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202440305
Publisert
2014
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Vekt
240 gr
Høyde
205 mm
Bredde
134 mm
Dybde
13 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
219