Samskaping, eller «co-creation», har de senere årene fått mye oppmerksomhet innen fagområder som strategi, markedsføring, merkevarebygging og innovasjonsledelse. Det handler om å skape konkurransefortrinn ved å fokusere på hvordan verdiskaping skjer i samspillet mellom organisasjonen og kundene. Det samskapte merket undersøker - ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft, Yellowtail, Virgin og Danone - hvordan samskaping kan bidra til å hjelpe organisasjoner med å være nytenkende i forhold til kundene sine, ved bruk av både personlige og nettbaserte tilnærmingsmåter. Boken gir verdifull innsikt for yrkesutøvere innen markedsføring og merkevarebygging, enten de er nye i forhold til denne måten å arbeide på eller er på jakt etter ideer for å bedre kunne forstå temaet.
Les mer
Ved hjelp av casestudier som Barclays, Mozilla, Kraft Foods og Danone, undersøker forfatterne hvordan samskaping, eller "co-creation", kan hjelpe bedrifter til å være nytenkende i forhold til kundene sine. Boken er egnet for de som jobber innen markedsføring og merkevarebygging. Har litteraturliste.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202367299
Publisert
2012
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
434 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
14 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
223

Oversetter