Elektronisk handel . fra buzz til biz, 2. utg., omhandler elektronisk handel på Internett, med fokus på systemer, teknikker og teknologier som driver og muliggjør e-handel. Boken er oppdatert på alle viktige områder. Boken gir deg svar på: . hva elektronisk handel er . hvilke interaktive enheter som vil brukes til e-handel . hvordan utnytte nettets unike egenskaper til merkevarebygging og salg . hvordan e-handelssystemer er bygget opp og hvilken funksjonalitet de inneholder . hvordan intelligente agenter og søkemotorer kan utnyttes i e-handel . hvordan gå fra buzz til biz Boken egner seg for aktører i næringslivet samt lærerkrefter og studenter innenfor teknisk og merkantil utdanning. Alle som ønsker å se nærmere på Internett som markedsplass vil få solid kunnskap om mekanismer, systemer og språk som er viktige for elektronisk handel. Forfatterne: Camilla AC Tepfers og Claude Marie Davidsen er utdannet sivilingeniører fra Institutt for datateknikk og informasjonsvitenskap (IDI) ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet (NTNU). De er begge ansatt som universitetslektor II ved IDI, NTNU, med ansvar for faget E-handel. Tepfers er ansatt som banksjef i gruppen for e-utvikling i Den norske Bank. Hun har lang erfaring som spesialkonsulent innen elektronisk forretningsdrift og er en mye brukt foredragsholder om temaet i næringslivet. Davidsen har erfaring som strategikonsulent i PwC Consulting og som Content Manager i Skandinaviska Enskilda Banken. Hun driver nå egen rådgivningsvirksomhet innen nettstrategier, prosjektledelse og e-handel.
Les mer
Boken omhandler elektronisk handel på Internett, med fokus på systemer, teknikker og teknologier som driver og muliggjør e-handel. Den egner seg for aktører i næringslivet, lærekrefter og studenter innenfor teknisk og merkantil utdanning. Har stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788251917889
Publisert
2002
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Tapir akademisk forlag
Vekt
598 gr
Høyde
248 mm
Bredde
173 mm
Dybde
14 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
290