Kunnskap om faget forbrukeratferd er avgjørende for alle bedrifter, offentlige institusjoner og organisasjoner som ønsker å lykkes med markedsføringen sin. Forbrukeratferd er basert på godt etablerte teorier innen økonomi, psykologi, sosiologi og sosialantropologi. Læreboken har en praktisk og moderne vinkling med spesielt fokus på temaer som bærekraft, samfunnsansvar, etikk og teknologisk utvikling. Boken inneholder også en rekke illustrerende eksempler fra markedsføringspraksis. Målgruppen for boken er først og fremst studenter innen økonomi og markedsføring, men den vil også være velegnet for markedsførere i praksis.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205506329
Publisert
2020
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal
Vekt
772 gr
Høyde
246 mm
Bredde
195 mm
Dybde
23 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
343