GRAFISK DESIGN Dette læreverket gir en solid innføring i de grunnleggende prinsippene for all grafisk design. Vi blir kjent med kommunikasjons- og designprosessen fra idé til ferdig medieprodukt, før vi går videre til å lære om brukeropplevelse, prototyper, komposisjonslære, visuelle elementer, ulike materialer, visuell identitet, branding og evaluering. Design for digitale flater og interaksjonsdesign står sentralt, og egne kapitler er viet til skrift og fargelære. Boka er rikt illustrert med ordforklaringer, oppsummeringer og varierte oppgaver. GRAFISK DESIGN består av - denne læreboka, trykt og digital - et fagnettsted med filmer, fagartikler, test-deg-selv- og prosjektoppgaver: www.fagbokforlaget.no Verket følger læreplanen for programfaget grafisk design i videregående opplæring, samtidig som det egner seg som en innføring i visuell kommunikasjon for norske forhold på fagskoler og høyskoler.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788211029515
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Vekt
960 gr
Høyde
265 mm
Bredde
215 mm
Dybde
17 mm
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
275