Grunnbok i strategi, 3. utgave, inneholder alle de grunnleggende teoretiske perspektivene og analyseverktøyene. Boken viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende case. Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger en lettfattelig, men grundig innføring i strategifaget. Boken selges også som e-bok. Grunnbok i strategi inneholder blant annet: Hva er strategi, og hvem har faget betydning for? Hvordan formulere overordnede mål og delmål? Hvordan gjøres gode strategiske valg? Hvordan konkretisere alternativer? Hvordan skaper organisasjoner verdier? Hvordan komme fra beslutning til gjennomføring? Hvordan gjennomføres evaluering og oppfølging? Modeller og rammeverk for intern og ekstern analyse Modeller for analyse av verdiskapning og verdikonfigurasjoner
Les mer
Boken inneholder grunnleggende teoretiske perspektiver og analyseverktøy. Den viser hvordan man skal forholde seg til spesifikke beslutningsproblemer i bedrifter og inneholder også mange eksempler og noen mer omfattende "case". Boken er beregnet på studenter i grunnkurs i strategi, samt mellomledere og andre som føler de trenger innføring i strategifaget. Har litteraturliste og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202294397
Publisert
2010
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
727 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
23 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
375

Relaterte produkter