En organisasjons interessenter er kort forklart alle den har mål eller konsekvenser for - og omvendt. Denne boka handler om krisesituasjoner og har som utgangspunkt at krisehåndtering krever god kommunikasjon med alle de som krisen påvirker - interessentene - både før, under og etter en krise. En krise kommer som regel uventet, men det er likevel mulig å bli «kriseberedt», det finnes alltid noe som kan forutsees og planlegges for. Med utgangspunkt i en oversikt over «mulige kriser» er det for eksempel mulig å tenke seg hvilke behov for kommunikasjon som vil oppstå, mulige konflikter osv. Denne boka presenterer en oppdatert, forskningsbasert introduksjon til dette flerfaglige feltet og tilbyr konkrete modeller og metoder for effektiv interessentbasert krisekommunikasjon.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788215028057
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Vekt
283 gr
Høyde
225 mm
Bredde
151 mm
Dybde
13 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
170

Relaterte produkter