Produktdetaljer
ISBN13
9788215001302
Publisert
2011
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Sider
532
Vekt
1147 gr
Høyde
249 mm
Bredde
179 mm
Dybde
34 mm
Boken gir en bred fremstilling av de norske rettsregler om registrerte og innarbeidede varemerker. Den behandler også reglene om navn, firma og forretningsnavn som brukes som kjennetegn for varer eller tjenester.
De to tidligere utgavene av boken er gitt ut under navnet «Oversikt over norsk varemerkerett».
Boken er skrevet først og fremst for studenter, praktiserende jurister og patentfullmektiger, men vil være en verdifull kilde til informasjon for alle som arbeider profesjonelt med markedsføring.
Denne utgivelsen er også tilgjengelig i digital versjon på juridika.no.
Les mer
Boka gir en fremstilling av rettsreglene om kommersielle kjennetegn på grunnlag av varemerkeloven av 2010, EUs varemerkedirektiv samt norsk og europeisk praksis. Den behandler også reglene om navn, firma og forretningsnavn som brukes som kjennetegn for varer eller tjenester. Boka er skrevet først og fremst for studenter, praktiserende jurister og varemerkefullmektiger, men vil være en verdifull kilde til informasjon for alle som arbeider profesjonelt med markedsføring. Med register over avgjørelser og sakregister.
Les mer
Tidligere utgitt med tittelen: Oversikt over norsk varemerkerett, 1997
949,-
835,-
Levering 2-6 dager
Produktdetaljer
ISBN13
9788215001302
Publisert
2011
Utgave
3. utgave
Utgiver
Vendor
Universitetsforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Sider
532
Vekt
1147 gr
Høyde
249 mm
Bredde
179 mm
Dybde
34 mm