Denne boken er skrevet ut fra et overordnet ønske om å formidle akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Kapitlene i boken er gruppert under fire hovedtemaer: undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Blant temaene som blir behandlet er effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle.
Les mer
Denne boken formidler akademisk kunnskap fra forskning innenfor ulike fagområder med markedsvitenskap som fellesnevner. Hovedtemaene er undersøkelsesmetode, merkevarebygging og reklame, tjenestemøter og ledelse og styring. Den tar blant annet for seg effekten av produktplasseringer, reklamens historie, baristaers yrkesstolthet og selvhjelpsindustriens disiplinerende rolle. Med litteraturlister.
Les mer
Forord av Trond Blindheim

Produktdetaljer

ISBN
9788279352969
Publisert
2010
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Abstrakt
Vekt
590 gr
Høyde
228 mm
Bredde
164 mm
Dybde
18 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
355