Tjenestemarkedsføring er ikke lenger bare knyttet til servicesektoren. Både begreper og strategier benyttes nå også innenfor de fleste produktområder. Eksemplene i boken er hentet fra norske bedrifter. Boken passer for undervisning ved økonomisk-administrative høyskoler.
Les mer
Det synet på markedsføring som presenteres i denne boka, er tjenesterettet, men beregnet på utvikling av både tjenestebedrifters og vareproduserende bedrifters markedsføring. Egne kapitler tar for seg relasjonsmarkedsføring og markedsplanlegging. Med litteraturliste og stikkordregister. Illustrert.
Les mer
Feil på tittelblad: Christian Gønroos

Produktdetaljer

ISBN
9788245602678
Publisert
1997
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen
Vekt
338 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
9 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
173