Markedsføringsledelse inngår i et læreverk som består av tre bøker med fokus på ledelsesfag. Bøkene er spesielt godt egnet for fagskolen; både til LØM-fagene på de tekniske linjene, til ledelsesfag generelt på fagskolenivået og i mesterbrevutdanningen. Avdelingsledere og prosjektledere i private og offentlige virksomheter vil også kunne ha utbytte av læreverket. Markedsføringsledelse tar utgangspunkt i markedsplanmodellen. Boka fokuserer på markedsplan- og markedsstrategiprosessen, forretningsideer, kjøpsatferd, markedsundersøkelser, situasjonsanalyser og markedssegmentering. Konkurransemidlene pris, produkt, distribusjon, påvirkning og personal gjennomgås grundig. Et kapittel tar også for seg etikk og lover som er viktige å kjenne til i markedsarbeidet. Hvert kapittel har arbeidsoppgaver. Disse bøkene inngår i læreverket: Økonomistyring Organisasjon og ledelse Markedsføringsledelse Forfatter er Mette Holan. Holan arbeider ved Fagskolen i Steinkjer, og har undervist i fagskolen i en årrekke.
Les mer
Boka gir en grunnleggende innføring i produksjonstekniske emner. Har oppgaver og stikkordregister.

Produktdetaljer

ISBN
9788256271450
Publisert
2011
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
NKI-forl.
Vekt
648 gr
Høyde
228 mm
Bredde
187 mm
Dybde
19 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
263

Forfatter