Markedsspråket språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Heftet /
2018
/ Bokmål
Produktdetaljer
ISBN13
9788205500587
Publisert
2018
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
420
Vekt
933 gr
Høyde
246 mm
Bredde
195 mm
Dybde
21 mm
Markedsspråket språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Heftet /
2018
/ Bokmål
Hvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon?
Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm, og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.
Les mer
539,-
474,-
Levering 2-6 dager
Produktdetaljer
ISBN13
9788205500587
Publisert
2018
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
420
Vekt
933 gr
Høyde
246 mm
Bredde
195 mm
Dybde
21 mm
Relaterte produkter
149,-
Lydfil /
2020
/ Bokmål
279,-
Innbundet /
2020
/ Bokmål
379,-
332,-
310,-
273,-