Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark. Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Les mer
Boken gir en fremstilling av sentrale juridiske aspekter ved bruk av markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrettslige tvister. Den er beregnet på advokater, dommere, ansatte i forvaltningsorganer og andre som jobber med varemerke- og markedsføringsrettslige problemstillinger. Med sammendrag på norsk og engelsk, litteraturliste, lovregister og stikkordregister.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788205426573
Publisert
2012
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal akademisk
Vekt
874 gr
Høyde
244 mm
Bredde
170 mm
Dybde
30 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Innbundet
Antall sider
393

Forfatter