Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
E-bok /
2014
/ Bokmål
Produktdetaljer
Publisert
2014
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal juridisk
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Sider
393
Forfatter
Markedsundersøkelser som bevis i varemerke- og markedsføringsrett
E-bok /
2014
/ Bokmål
Grundig behandling av den juridiske håndtering av markedsundersøkelser som bevis i Norge, Sverige og Danmark.
Markedsundersøkelser fremlegges i dag i stadig større grad som bevis, og behovet for en avklaring av hvordan slike undersøkelser utformes, håndteres og vurderes i juridisk sammenheng, har økt i takt med denne utviklingen.
Les mer
Produktdetaljer
Publisert
2014
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Gyldendal juridisk
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
E-bok
Sider
393
Forfatter