
Produktdetaljer
ISBN13
9788276740424
Publisert
1994
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Heftet
Sider
397
Vekt
668 gr
Høyde
239 mm
Bredde
169 mm
Dybde
20 mm
Redaktør
Marketing Perspectives er en samling av 19 artikler innenfor markedsføring. Tekstene er skrevet på engelsk og representerer et utvalg internasjonalt anerkjente forfattere. Redaktørens valg av artikler setter markedsføringsfaget i et historisk perspektiv og i en samfunnsmessig sammenheng. Boken består av fire deler. Den første delen fungerer som en introduksjon til markedsføring og fokuserer på utviklingen av faget. Artiklene i del to legger frem forskjellige syn på markedsføring. Her er det lagt vekt på det skandinaviske perspektivet, som ofte står i kontrast til den klassiske amerikanske modellen. Del tre tar for seg markedsføringsstrategier - hvordan en bedrift bør disponere sine ressurser for å oppnå en optimal posisjon på markedet. Den siste delen handler om forholdet mellom markedsføring og etikk og miljø, emner som får stadig større betydning. Marketing Perspectives er i første rekke ment for markedsførings- og økonomistudenter, men også andre som er interesset i markedsføringsfaget, vil kunne ha nytte av boken. Andreas Wyller Falkenberg er førsteamanuensis ved Norges Handelshøyskole.
Les mer
The book contains nineteen articles, organized into four parts: Focus and scope of marketing, Different perspectives of marketing, Marketing strategies, and Ethics and the environment. Supplementary litterature for students. With litterature references.
Les mer
349,-
307,-
Levering 2-6 dager
Produktdetaljer
ISBN13
9788276740424
Publisert
1994
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Fagbokforlaget
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Engelsk
Format
Product format
Heftet
Sider
397
Vekt
668 gr
Høyde
239 mm
Bredde
169 mm
Dybde
20 mm
Redaktør
Relaterte produkter
319,-
575,-
249,-
199,-