Merkevareledelse og merkevarebygging er et av bedriftens viktigste virkemidler når den skal bygge opp og ivareta verdier for eiere, kunder og ansatte. En merkevare må passes og videreutvikles i dialog med kundene. Det er jo de som avgjør hvor sterkt merket egentlig er: Det er deres valg som avgjør hvor omsetningen havner og hvilke produkter som lykkes i markedet. I boken Merkevareledelse tar forfatterne utgangspunkt i hvilke verdier merket skal skape for eiere og kunder, og presenterer stegene som må tas for å nå de strategiske målene for merket. Boken inneholder en rekke praktiske verktøy og modeller. Merkevareledelse er oppdatert med det siste av forskning innen fagfeltet, har en rekke nyere norske eksempler og er den eneste helt norske akademiske fagboken om merkevareledelse. Denne utgaven av Merkevareledelse er redigert og forenklet i tråd med tilbakemeldinger fra studenter og faglærere, og tar opp i seg hvordan økt digitalisering påvirker kunder og merkevarebyggere. Den har blant annet et helt nytt kapittel om merkevarebygging i den digitale tid. Målgruppen er ledere og ansatte som arbeider med merkevarebygging i privat eller offentlig virksomhet, og studenter innen fagområdet på universitet eller høyskole. Lysbildeserie (PDF-format) som følger bokens kapitler ligger under 'Tilleggsressurser' på cda.no. Forelesere som ønsker PPT-versjon til bruk i undervisningen kan henvende seg til forlaget og få link til nedlasting.
Les mer
1. utgave 2016

Produktdetaljer

ISBN
9788202609207
Publisert
2019
Utgave
2. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
1824 gr
Høyde
258 mm
Bredde
210 mm
Dybde
38 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
706

Illustratør