Produktdetaljer
ISBN13
9788202337155
Publisert
2011
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
237
Vekt
375 gr
Høyde
211 mm
Bredde
137 mm
Dybde
22 mm
Hvordan kan grapefruktjuice smake appelsinjuice? Hvorfor er man lykkeligere før man gifter seg enn etter? Hvordan kunne iPhone utpekes til verdens beste telefon allerede før den var i handelen? Svaret er forventninger. Forventninger har også ført til at morgendagen har blitt viktigere enn dagen i dag. I en tid da alt er tilgjengelig, har vi blitt stadig mer interesserte i hva som venter rundt hjørnet.
Denne boken analyserer samfunnet ut fra begrepet Nextopia og hjelper deg til å forstå dine personlige valg og følelser: Hvordan og hvorfor vi mennesker alltid strever videre mot neste gjøremål eller neste ting - mot et Nextopia. I forventningssamfunnet finnes nok av muligheter for å bli lykkelig. Samtidig har det aldri vært vanskeligere å holde på lykken.
Les mer
Boka ser på hvordan vi mennesker alltid strever videre mot neste gjøremål eller neste ting - mot det som forfatteren kaller Nextopia. Han ser på våre personlige valg og følelser og hvordan vi i dagens samfunn hvor alt er tilgjengelig, styres av forventninger framfor å leve i nået.
Les mer
379,-
332,-
Ikke i salg
Produktdetaljer
ISBN13
9788202337155
Publisert
2011
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Sider
237
Vekt
375 gr
Høyde
211 mm
Bredde
137 mm
Dybde
22 mm