... om å sette læring i system handler om hvordan lærerne kan legge til rette for best mulig læring for flest mulig elever og hvordan elever, lærere og ledelse kan bidra til det. I framstillingen beskrives konkret hvordan lærerne kan identifisere læringsfremmende praksis i klasserommet og behov for endring gjennom individuell og kollektiv refleksjon. Boka gir en foreløpig oppsummering av prosjektet Læring Og Vurdering (LOV-prosjektet), som er en strategi for kvalitets-utvikling i skolen, med særlig vekt på de prosessene som er av betydning for læring. Roald Jensen er ansatt ved avdeling for lærerutdanning ved Høgskolen i Østfold. Han har de siste årene arbeidet mye med skoleutvikling, undervisning av lærere og skoleledere og veiledning med skoler innenfor områdene tilpasset opplæring, vurdering og læring.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788275182034
Publisert
2012
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Oplandske Bokforlag
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
277

Forfatter