Boken dekker alle kompetansemålene for vg 3 salgsfaget. Forskjellige bedrifter selger forskjellige produkter til forskjellige kundegrupper. Det innebærer at din bedrift har andre rutiner, prosedyrer, dokumenter og lignende enn andre. I denne boken oppfordres du til å knytte din egen praksis til aktuelt fagstoff som kompetansemålene legger opp til. Det innebærer at du lærer fagstoffet ved å relatere det til dine erfaringer som salgsmedarbeider, og til den bedriften du arbeider i. Boken er beregnet for fire målgrupper: * Praksiskandidater som skal opp til fem timers skriftlig teorieksamen i salgsfaget. Eksamen må være bestått før kandidatene går opp til den praktiske fagprøven. * Elever i videregående skole som gjennomfører vg3 salgsfag i skolen og vg1 prosjekt til fordypning. * Lærlinger i salgsfaget. Innholdet dekker de samme kompetansemålene som lærlingene blir testet i ved den praktiske fagprøven. Boken inviterer til at leseren skal knytte praksis og teori sammen, og vil være et godt hjelpemiddel i forberedelsene til fagprøven. * Instruktører, veiledere, lærere og sensorer som arbeider etter læreplanen på vg3 salgsfaget. De kan bruke boken som et supplement til egne undervisningsopplegg og vurderinger. Praksislæring kan betraktes som en undervisningsmetode, derfor kan de også bruke den som et innspill i sin didaktiske metode. Oppgavene består av:Forslag til hvordan eksamensoppgaver skal løses (før teoristoffet), Teorioppgaver, Øvings- og refleksjonsoppgaver, Typiske eksamensoppgaver for praksiskandidater (tverrfaglige)
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788258406188
Publisert
2012
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Yrkeslitteratur
Vekt
438 gr
Høyde
238 mm
Bredde
168 mm
Dybde
12 mm
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
223

Forfatter