Lettlest og praksisnær. For å kunne yte gjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Boka er krydret med situasjoner fra yrkeslivet, dessuten varierte oppgaver som gir rikelig anledning til diskusjon.
Les mer
For å kunne yte spisegjesten personlig service og bidra til salg, må yrkesutøveren blant annet kjenne bedriften og behovene hos gjesten. Når det ytes service, må det gjøres ut fra kunnskaper om tjenesteproduksjon, markedet, kommunikasjon, psykologi og selvinnsikt. Stoffet er presentert med situasjoner fra yrkeslivet, problemstillinger der vi følger tre nyutdannete i fagene, har oppgaver og gir anledning til diskusjon. Boka egner seg også til selvstudium.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788213026840
Publisert
2018
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Kopinor
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
168