Skrivekoden presenterer ti «skrivenøkler» som vil hjelpe deg til å skrive gode, effektive tekster. Altfor mange tekster er intetsigende, uforståelige, uinteressante, irrelevante, fargeløse, upersonlige, fantasiløse eller på andre måter dønn kjedelige. Det finnes imidlertid ingen grunn til at en tekst skal være kjedelig, selv om den tar for seg et seriøst tema. Kjedelige tekster har ikke livets rett. Heldigvis kan de skrives bedre før de slippes løs på lesere. Til sammen vil de ti skrivenøklene hjelpe deg til å knekke skrivekoden. Å løse eller knekke skrivekoden betyr i denne sammenheng å skrive tekster som kommuniserer godt og effektivt med leserne dine. Forfatteren, Audun Farbrot, har mange års erfaring som kursholder, skrivetrener og veileder. Skrivenøklene han presenterer i denne boken er forankret i egen erfaring, men også teori og forskning på kommunikasjon, psykologi, påvirkningspsykologi, fagskriving og markedsføring.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202635374
Publisert
2019
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
305 gr
Høyde
240 mm
Bredde
169 mm
Dybde
10 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
151

Forfatter