John Hatties banebrytende bok, Synlig læring, er en sammenfatning av resultatene fra mer en 15 års forskning med flere millioner elever involvert, og representerer den største samlingen av evidensbasert forskning som er gjort noensinne på hva som faktisk virker i skolen for å forbedre læring. John Hattie er professer og direktør ved Melbourne Education Research Institute på universitetet i Melbourne, Australia, og er æresprofessor ved universitetet i Auckland, New Zealand. Han er forfatter av boken Synlig læring og medforfatter av Intelligence and Intelligence Testing, begge publisert av Routledge forlag. Norsk forord ved Thomas Nordahl.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202415174
Publisert
2013
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
1168 gr
Høyde
240 mm
Bredde
170 mm
Dybde
35 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
553

Forfatter