Synlig læring - Hvordan vi lærer forklarer de viktigste prinsippene og strategiene for læring og beskriver hvorfor det noen ganger kan være så vanskelig, mens det andre ganger likevel kan være så enkelt. Denne boken henvender seg til lærere og elever og er skrevet i en tilgjengelig og engasjerende stil. Den kan leses fra perm til perm eller kan brukes kapittel for kapittel som grunnlag for essayskriving eller utvikling. John Hattie er professor og direktør ved Melbourne Education Research Institute på University of Melbourne, Australia, og visedirektør ved Science of Learning Research Centre. Han er forfatter av Synlig læring og Synlig læring - for lærere, som begge ble utgitt på norsk i 2013, og er medredaktør (sammen med Eric Anderman) for International Guide to Student Achievement, som også utgis av Routledge forlag. Gregory C.R. Yates er seniorforeleser i utdanningsfag ved University of South Australia. Han sitter i redaksjonsrådet for tidsskriftet Educational Psychology og har bidratt med en rekke rapporter innenfor kognitiv informasjonsbearbeiding og sosial læringsteori.
Les mer

Produktdetaljer

ISBN
9788202443078
Publisert
2014
Utgave
1. utgave
Utgiver
Vendor
Cappelen Damm Akademisk
Vekt
820 gr
Høyde
238 mm
Bredde
170 mm
Dybde
26 mm
Aldersnivå
Voksen
Språk
Product language
Bokmål
Format
Product format
Heftet
Antall sider
431